30 Aralık 2015 Çarşamba

Üniversiteli kiz Göğüslerini Yalatip götten verdi

Merhaba ben 19 yaşında liseli bir kızım okulun en popüler 3 kızından birisiyim sınıfımıza İstanbul’dan çok yakışıklı bir çocuk geldi görür görmez hoşlanmıştım hemen arkamda ki sıraya oturmuştu kısa süre de tanıştık kaynaştık okula diz kapağımın üstünde etek altında ince külotlu çorap üstümde beyaz gömlek siyah sütyen giyer okula öyle giderdim bütün erkelerin gözü üzerimde tabi mert ilk başlarda bana oka dar masum birisi olarak geldi ki aşık oldum ona her gece onu düşünüyordum kendimi tatmin ediyordum ama bir türlü açılamadım ona o da bana okulun kantininde çok sıra oluyor herkes bir şeyler almaya çalışıyor bende girdim sıraya ama karma karışık bir sıra kimin eli kimin götünde belli değil o sıra mert’te geldi sıraya tam arkamdaydı itiş kalkış da mert arkamdan sürtüyordu bilerek mi yapıyordu anlamadım başkası dayanacağına sevdiğim çocuk dayansın dedim seslenmedim hoşuma da gitmişti hani mert in elini kalçalarımda hissettim zevke gelmiştim harbi alacaklarımızı aldık bahçeye çıktık mert in aleti kabarmış saklamaya çalışıyordu bana kabaran aleti indirmek bana düşer tabi ki o an oka dar istiyorum ki mert in kucağına oturmayı neyse derse girdik derste bana bir not gönderdi okul çıkışı bize gidelim ödevleri beraber yaparız dedi hemen tamam dedim ben evde annesi falan vardır diyorum kendi kendime okul çıkışı el ele eve gittik oka dar mutluyum ki sevdiğim yanımda daha ne olsun eve gittik hiç kimse yok evde kola falan içtik film izler miyiz diye sordu olur dedim yarı erotik bir film açtı yan yana oturduk elini omzuma attı bugün kantinde olanlar dedi ben hemen hiç önemi yok dedim gözlerime baktı dudaklarıma yapıştı öyle bir öpüşüyoruz ki kim gelirse gelsin umurumda değil elini eteğimin altından soktu külot’lu çorabın üstünden vajinamı okşamaya başladı sonra memelerimi okşamaya başladı gömleğin düğmelerini çözdü yalıyordu her yerimi dik duran memelerimi çıkardı emmeye başladı çok zevk alıyordum yatırdı beni üzerime uzandı deli gibi sevişiyoruz memelerimi sıkıyor bacaklarımı okşuyor ben azdım resmensoyun dedi bana eteği çıkardım çorap kalsın biraz dedi oda soyundu külotla kaldı sadece çorabın üstünden sürtünmeye başladı amım artık istiyordu onu sonra arkamı döndüm götümden de yasladı biraz sikini çıkardı ağzıma aldım emiyorum her gün hayalini kurduğum çocuğun siki ağzımdaydı artık siki orta boylardaydı elini çoraptan içeri soktu amımı okşamaya başladı yeter artık sik beni dedim bakireydim ama olsun istiyorum onun sikmesini sevdiğim sikmeyecek de kim sikecek kızlığımı bozdu beraber duşa girdik ilk defa amıma yarak girdi çok zevk almıştım sonra banyoda domalttı beni canım hem yanıyor hem de çok zevk alıyorum tam yarım saat domaltıp sikti hızlı hızlı gidip geliyor ben defalarca boşaltı banyodan çıktık yatağa girdik tekrar başladı yalamaya her yerimi memelerim artık kızardı yalanmak tan uzandım bacaklarımı açtım amıma girdi gözüm zevkten başka bir şey görmüyordu sikilmek çok hoşuma gitmişti yatak ta klasik bir sikiş oldu amımdan çıkardı memelerime boşaldı biraz yanımda uzandı bir keyif sigarası içeriz dedi çıktı ben hala am göt açık yatak ta bekliyorum biraz sonra kapı açıldı 40 yaşlarında çırıl çıplak adam karşımda duruyor ne yapacağımı şaşırdım elinde kamera sizi hep kayıt ettim bana da siktirmesen bunu herkes izler dedi kalbim duracak gibiydi mert diye bağırmaya başladım üzerini giymiş geldi ben gidiyorum adamın gönlünü gör demez mi dünya başıma yıkıldı sanki sevdiğim kızlığımı verdiğim çocuğun bana yaptığına bak yaşlı adam getirdi sikini dayadı ağzıma ağlaya ağlaya yaladım Mert in sikinin üç katı vardı kucağına aldı beni masanın üzerine yatırdı bacaklarımı ayırdı amımı yalamaya başladı garip garip sesler çıkarıyordu bende yavaş yavaş zevk almaya başladım masanın üzerinde amıma sokmaya başladı böyle bir acı yok sanki amımdan da sikti götümden de Mert ten daha çok zevk vermişti Mert e olan aşk bitti tabi ki şimdi o yaşlı adam la hafta da iki üç defa sikişiyorum Mert yalvarıyor ama olmaz……!!

1 yorum:

  1. slm batuhan ben istanbuldan numaram 0531 880 14 71 ateşli azgın EVLİ BEKAR DUL BAYANLAR arayın tanısalım görüşelim gizlilik içinde buluşalım sınırsız sex yasayalım uzaklık ve yaşınız sorun degil sms watsap lina viber var

    YanıtlaSil