21 Kasım 2015 Cumartesi

Banyoda sikişirken göğüslerimi emdirdim

Herkese merhabalar.Ben size çok başımdan geçen gerçek zevkli bir seks hikayemi anlatmak istiyorum. Bu hikayem bir defaya mahsus yaşandı maalesef demek istiyorum.Sizler dersiniz nasıl azgın bir kız ama anlatınca anlayacaksınız.Özellikle bayan okurların hak vereceği bir durum bence. Eniştemle aramda yaşanmasına rağmen keşke bir daha olsa da bir daha yaşasam diyorum. Ben 25 yaşında bekar bir genç kızım. Sarışın, fizik olarak kendine güvenen ve kendine iyi bakan biriyim. Etrafımda çok sayıda erkek var ve bir çok defa da cinsel birliktelik yaşadım. Ama unutamadığım bu hikayem eniştemle aramda yaşandı. Ablam ve eniştem 5 yıl önce evlendiler. Ben o gün bu gündür enişteme hastayım dır. Çünkü kendisi tam bir esmer güzelidir. Erkeğe güzel dediğim için yadırgamayın ama gerçekten öyle. Ablamla evlendikleri zaman eniştemi görünce ablamı gerçekten çok kıskanmıştım. Onlar evlendikten sonra da bizimle aynı mahalleye yerleştiler ve ben de sık sık onlara gidip gelmeye başladım. genelde bol bol ablamla sohbet ederdik. Eniştem işten geldiğinde ise yine ona bakıp iç geçirmeye başlardım. Son zamanlarda enişteme olan isteğim o kadar çok artmıştı ki bazı gecelerde onu daha fazla görebilmek için onlarda kalmaya bile başlamıştım. Son zamanlarda onda da değişiklikler olmaya başlamıştı. Onunla ne zaman yalnız kalsak sexten konuşuyordu. Bazen işi daha da ileriye götürüp kalçalarımı göğüslerimi ellerdi ben hiç tepki vermezdim hatta benimde hoşuma giderdi. Zaten onu istiyordum nasıl hoşuma gitmesin ki. Her zaman ona gülümseyerek karşılık verirdim. Geçenlerde ablam ablam safra kesesinden rahatsız olduğu için ameliyat olması gerekiyordu ve ameliyatta oldu. Tabi ameliyatın ardından da hastanede kalması gerekti. Ablamın başına refakatçi olarak annemi bırakmıştık. Çünkü o hasta ile nasıl ilgileneceğini benden iyi bilirdi. Tabi eniştem de evde yalnız kaldı. Kendisine yemek falan hazırlayamayacağını bildiğim için gündüzden bu işleri halletmek için ben onlara gitmiştim. Kendi kıyafetlerim kirlenmesin diye temizlik yaparken ablamın kıyafetlerinden giymiştim. Kısa bir etek vardı üzerimde ve temizliğe başladım. Sürekli eğilip kalktıkça kalçalarım meydana çıkıyordu. Artık ben işimi bitirip çıkmaya hazırlanırken eniştem geldi. Hadi o gelmişken yemeğini de önüne koyayım dedim. Hemen masayı hazırlayıp öyle çıkmaya karar verdim. O an ne oldu anlamadım. Mutfakta masayı hazırlıyor dalmış kendi kendime şarkı söylüyordum ki birden eniştemin arkadan yaklaşıp belime sarılması ile irkildim. Etek birden kalçalarıma kadar sıyrılmıştı ve artık eniştemin sikini kalçalarımın arasında hissetmeye başlamıştım. Siki sanki giderek büyüyor gibiydi. Eniştem artık daha da ileriye gitti ve bir hamlede külotumu indirerek kalçalarımı okşamaya başladı. Ben o sırada kendimi biraz naza çekiyor ve ona yapmamasını söylüyordum ama içimden de devam etmesi için nasıl içim gidiyordu.Seks yapmak istiyordum evet sikmeliydi beni eniştem hemde deliğime sokarak bağırtmalıydı beni.Her yerime sürmesini istiyordum aletinin.Koklamak yemek istiyordum sikini.Her zaman görürün eşofmanın kenarında kalkar özellikle sabah kalktığı zaman hep gözüm kalır aletine.Çok seksi görünür sonunda beni o gördüğüm harika siki ile sikecekti.Çok mutluydum ama belli etmemem gerekiyordu. Biraz daha ileri gitti ve kazık gibi yarağını göt deliğime sürtmeye başladı. Daha sonra da elini rafa uzatarak yağ aldı. Aldığı yağı masaj yaparak göt deliğime sürmeye başladı. Sonra da sikini göt deliğimin içerisine sokmaya başladı. Yavaş yavaş içime girmeye başlamıştı. Önce bu pozisyonda biraz bekledi ve sonra da tamamen yüklendi. O an tarifsiz bir acı hissettim ama bu çok uzun sürmedi. Sonrasında ise acı zevke dönmeye başladı. Eniştem gidip geldikçe odanın serinliği kalçalarıma vuruyordu. Hızlı bir şekilde beni sikmeye devam etti ve çok geçmeden de göt deliğime boşalıverdi. Daha sonra da yarağını göt deliğimden çıkarttı. O çıkardığında bacaklarımdan onun dölleri süzülmeye başladı. Onun işi bittikten sonra ben hemen banyoya gidip üstümü başımı toparladım banyodan çıktığımda eniştem kimseye anlatmamam için bana yalvardı. Zaten dünden razıydım ve bunu yeniden yapması için hiç kimseye anlatmaya niyetim yoktu. Artık eniştemle her fırsatta sevişmeye başladık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder