5 Kasım 2013 Salı

Dar amcikli esmer lolitayi hoplattim

Bu olay yaklaşık 1 ay kadar önce başıma geldi kuzenim 18 yaşında 165 cm boyunda 55 kilo civarlarında sapsarı saçlı mavi gözlü süt gibi beyaz tenli bi kızdır. Bende 24 yaşında yakışıklı sayılacak biriyim. Daha önceleri kuzenim yanıma geldiğinde herhangi bir cinsellik isteği tarafından dürtülmemiştim o gözle hiç bakmamıştım fakat bu yaz 1 2 günlüğüne bize geldiğinde garip bir şekilde ilgimi çekmeye başladı hareketleri bakışları davranışları değişik geldi gözüme o gün altına desenli bi tayt be üstüne beyaz askılı giymiş,beni görünce o hoşgeldin kuzen falan ayak üstü muhabbet ederken ben bunu bi süzdüm çaktırmadan götü çok iyi görünüyodu göğüsleri ise dimdik sütyeninden taşmış vaziyette karşımda duruyo ben o konuşurken acaba sorularını kafamdan geçirmeye başlamıştım neyse ben duşa giricem sende gel yukarda pcde takıl dedim oda geldi duşta kafamdaki sorular iyice artmıştı sikim çok gena kalkmıştı ama yiğenim sonuçta deyip kafamdan atmaya çalıştım. Duştan çıkıp giyindim onun yanına gittim yine sohbet muhabbet sevgili muahbbetleri derken kimseyle dikiş tutturamıyorum falan dedi bu oturuyodu ayağa kalktı bende vermezsen işin zor dedim buda biliyorum ama nasıl yaparım hiç yapmadı. Kimseye güvenem falan anlattı bu böyle rahat konuştukça ben artık tamam dedim karşımda afet bi kız var ben bi yoklayım diye karar verdim kafamda ama hemen olacak gibide değildi bi anı kollamam gerekiyodu. Bu bizden ayrıldı evine gitti 1 2 hafta sonra tekrar geldi bana msj attı nerdesin diye bende arkadaşlarlayım dedim nezaman geliceksin görüşelim konuşalım dedi 12 gibi gelirim dedim ben kafamda planı ufaktan ufaktan kurdum ve eve giderken 6 tane bira aldım ben odam ayrı olduğu için onu evden çıkartmam gerekliydi sessizce kimsenin bizi duymamısı gerekiyodu gece 12 den snra bi kızla bi erkek başka odada düşüncesi olmamalıydı eve girdiğimde gel sesizce aşağı benim odama inicez dedim yataktan çıktı ben gecelik giymiştir diye düşünürken pijamayla çıktı moralim bozuldu bi an ama planı işleticrktim yinede neyseki sorunsuz bi şekilde odama girdik biraları açtık içiyoruz bana sevgilisinden bahsediyo ben en fazla ne yaptınız diye sordum oda başladı anlatmaya hevesli bi şekilde sevgilisinin evine gitmiş yiyişmişler götünü elletmiş en fazla kucağına oturmuş. Ben zevk aldın mı peki diye sordum?hayır hoşuma gitmedi ama o istedi diye bende yaptım dedi. İşte istediğim fırsat elime geçmişti artık. Ben hadi ya ciddi olamazsın okadar yiyişmekten sürtünmekten zevk almadın mı diye yine sorular sormaya sıkıştırmaya başladım. Gülerek yine hyr dedi. Ben hemen o seni iyi yalayamamış ondan zevk almamışsındır dedim hadi ya saçmalama kişiden kişiye değişir mi dedi ? Bende evet canım sen bana denk gelmediğin için bilmiyosun gel kucağıma bi göstereyim dedim :) hiç olur mu olmaz mı demeden kucağıma geldi ne yapaıcaksın dedi. Ben şaşırdım birden hiç bişi demeden kucağıma gelmesine ama istediğim olmaya başlamıştı artık.. Dur sen sadece izle dedim başladım boynunu yalamaya ama kemiriyorum resmen ve hiç sesini çıkarmıyo alttanda benim boxerimin üstünden pijemasına sürtürüyorum 3 4 dk ölece yaladım ve sürtündüm snra yeter bukdr dedi üstümden indi ben nasıl şimdi hoşuna gitti mi dedim bu farklıydı dedi yine konuşmaya devam ettik bunun kafada biradan dolayı kaymaya başladı çok uzak durusan gel yanıma biraz dedim hmn sokuldu ben sokulduğu gibi bunu kucağıma aldım kucağımda konuşuyoruz öle ama ben sikimi onun tam bacak arasına denkledim çaktırmadan yavaşta sürtünmeye başladım baktım gözleri yarı açık yarı kapalı zevk almaya başlamış tekrar boynunu yalamaya başladım iyice gözleri kapandı kafasını boynuma doğru yasladı ben dur az dedim kçk bi hamleyle pijamasının üstünü çıkardım sütyenle kaldı ama beni o goğüsler bitirdi resmen muhteşemdiler ve hiç sesini çıkarmıyordu ben boynundan aşağı doğru yalamaya tekrar başladım yavaşça aşağı iniyodum göğüslerinin üstüne geldiğimde kopçasını saldım ve dimdik bembeyaz tüysüz göğüsleri dudaklarımın arasındaydı artık emiyorum ısırıyorum yaşıyorum kuzenimse hiç sesini çıkarmıyo ve zevk alıyodu ben bnu kucağımdan alıp yatağa yatırdım pijemasının altınıda yavaşça dizlerine kadar indirdim içinde kırmızı çamaşırı vardı onuda tam çıkarıcaktım ki dur dedi yapma ben kızdım buraya kadar istedi istedi tam istediğimi alıcam adetliyim olmaz dedi bende kızsın ztn amından sikmem dedim ık mık yaptı ama ben tuttum bnu ters çevirdim aslında çok istiyo ama bana ben öle kız değilim vermem ayağı yapıyo aklınca ters cevirdim çamaşırını kalçalarının altına kadar indirdim bembeyaz daracık bi göt deliği vardı bn sikimi çıkardım sokmadan girişinde sadece baskı yapmaya başladım girmeden orda oynuyorum sadece ona baktım çok zevk alıyodu ama o artık gir içime demeden girmeyecektim ve beklediğim tepkiyi vermişti artık içime gir böyle dayanamıyorum dedi ben hmn üstünden kalktım bebek yağını deliğinin üstüne döktüm sonra tam istediğim kıvamda kayganlaşmıştı artık ve içine yavaşça sikimi sokmaya başladım aaaah diye ses çıkardı acıyo yavaş gir içime dedi ben yavaşça hepsini soktum ve ölece 1 2 dk durdum götü alışsın diye sonra yawaş yawaş hızlanmaya başladım ben hızlandıkça inlemeleri artmaya başladı nerdeyse çığlık atar gibi oldu ben elimle ağzını kapadım hızlı hızlı gidip geliyorum içinde o altımda kıvrandıkça ben hızlanıyorum çok zevk alıyodum ki içine boşaldım bütün menilerini ve üstünde kala kaldım öylece 1 2 dk snra çıktım peçe alıp deliğini sildim çamaşırını giydirdim ve yüzünü bana döndü sonra bana simdi seni anladım haklıymışsın dedi kişiden kişiye değişiyomuş sen tam bir hayvansın dedi ben güldüm ve zevkli değilmiydi dedim oda bana hayatım yaşadığım en zevkli şey buydu dedi ve ben bikerede ağzına almasını istedim o olmaz dedi çok ısrar ettim ama iğreniyorum kusatım deyince o anlık vazgeçtim sonra onu tekrar giydirdim ve karşıma alıp konuştum onun aklından böyle bişi geçti mi hiç diye sordum oda aklından geçmediğini anlık geliştiğini çok zevk aldığını ama bi daha olmayacağını söyledi ben o öle deyince biraz çekindim kimseye bişi deme dedim bak oda olurmu öle şey demem tabiki dedi bende brz pişmanlık duyar gibi oldum ama sonra bana ben takmam böyle şeyleri yrn olunca unutucam bilr gülüp geçicem deyince anladım ki benim kuzen kaşarın biri belki bana yalan bile söyledi vermedim diye kim bilir kaç kişiye verdi bu kadar geniş olduğunu bilseydim daha önce sikerdim en kısa zamanda bi daha sikicem onu bu sefer ağzınada vericem belki amından bile sikerim bu sefer :)

1 yorum:

  1. 507 053 63 33 slm bayanlar ben adem ltf bayanlar sadece kayseri v yakın çevresinden sanal değil gerçekten görüşmek isteyen harika bi sex cilginca sevişmek v saatlarca amn gtn yalatmak isteyen azgın atesli heryastan bayanlar v aralarına sirdas güvenilir tek erkek arayan özgür çiftler arasin ltf bayanlar ben olgun yaşta sirdas güvenilir biriyim ltf özellikle karşılıklı saygı sevgi güven şart ltf sanalcilar yalancılar menfaatcilar v kesinlikle erkekler aramasın ltf sadece bayanlar arasın ltf bayanlar

    YanıtlaSil