6 Ekim 2013 Pazar

Pantolon giyen kizi ormanda soyundurdum

Selam ben cango! size daha önce gülün güllerini nasıl kokladıgımı yazmışdım.Şimdi ise canana nasıl kocalık yaptığımı anlatacam. Canan orta boylu uzun bacaklı güzel bir vucuda sahip 20-25 yaşlarında bir kadın, evli 1 tane kızı var. Kocası asabi biri olduğu için buna hayatı zehreder ve buda kocasını pek tasvi etmez. Canan bir gün canı çok sıkılmış bir şekilde bize geldi. Eşimi memlekete gönderdiğimi söyledim, tamam diyerek geri dönmüş giderken aklıma bir muziplik geldi, ve seslenerek cananı eve geri çağırdım. Canan ben sizi rahatsız etmiyeyim desede ben lafı kesip olurmu ya buyur dedim. Ya senin moralin neye bozuk dememle ya yeter artık bende kadınım gezmek eylenmek benimde hakkım diye biraz ağlamaklı bir şekilde duygulanınca ona sarılarak sıkma canını dedim. Kocasının 10-15 günlüğüne bir iş için başka bi şehre gittiğini, evde olmadıgını onuda götürmediğini söylemesi üzerine beklediğim fırsatı yakalamış oldum. kendisini dişarı yemek yemeye davet ettim hemen kabul etti. Kızı uyutmam lazım diyerek evden ayrıldı, buluşup güzel bir dağ resturantında yemeklerimizi yiyip resturantın diskosuna geçtik. Canan öyle sıkılgan bir şekilde eylenirken dışarı çıkardım ve agzıma gelenleri sıraladım. Ama deyi verince bak bunun aması, maması yok sen bu gece eylen, oyna ,dans et, iç avazın geldiğince bağır, ve hatta ne istiyorsan yap herşey serbest! herşey mi? sorunca istiyorsan kıyafetini çıkar çıplak ol, ister faişelik yap, ister nara at, ne ama ne yapmak istersen yap sebest diyince tamam dedi ve şimdi daha rahatım diyerek dudağıma öpücük kondurdu. Tekrar içeri girdik ve eylence başladı içiyo, dans ediyo ve bugün çok mutluyum diyerek yanıma sokuldu bir ara öpüşmeye başladık ki ileri gidince yavaş ol dedim oda hani faişelik dahi serbesti diyince peki dedim. Ve dans ederken hadi gidelim kızda uyuyo uyanır dedim. Peki diyerek yola çıktık yolda aslında sarhoş oldıgını herşeyi çok iyi hatırladığını anlatırken uyuya kaldı. Eve geldiğimizde uyandırdım siteye girdikten sonra evlerine çıkarken gecemiz bittimi diye sordu bende sana baglı dedim eve girip çocugu kontrolden sonra, tam bir tırasparan bir kıyafetle yanıma geldi. Biliyormusun bu gece için sana teşekkür ederim, kocam olacak pezevenk böyle bişe bana hiç yaşatmadı diye boynuma sarılıp her tarafımı yalamaya başladı. Biryandan soyuyo diyer yandan emiyor dilini ve dişlerini ustaca kullanıyordu artık bende çıplak kalmış ona karşılık veriyordum . Aşaği dogru diz üstü çöküp 18 lik yarrağımı agzına alıp emerken dilini ustaca kullanıp agzını şapırtıyordu 69 olupda emerken suları hiç durmayan bozuk musluk gibi süzülüyordu , agzının içine boşalırken çok katı tam istediğim gibi diyerek bir gıramı bile boşa gitmemesi için özen gösteriyordu. Ağzından çıkarmadığı yarragım ise daha sırasını bekleyen hedeflere girmek için demir gibi dimdik bekliyor sıra bana geldiğimde ise bacaklarını yalarken ahlar – ofları beni dahada tahrik ediyor iyce abanmaya başlamışdım. Cananın amına yarragımı dayadıgımda sik beni kocacığım sik o pezevenke böyle hiç vermedim çünkü hak ketmiyor diyerek kalçalarımı kendine çekiyordu, artık içinde öyle bir şehvet ile ona kayıyordum ki helal kocacıgım senin kölenim ne istersen iste yapmaya hazırım erkeğim, ne olur beni bırakma o nikahlı sen gerçek kocamsın beni hiç böyle sikemedi kadın oldugumu şimdi anladım bak 4 defa boşaldım sende doymadın bende oooooooohh canım dagıt beni heryerimi em heryerimi diye inlerken bende boşaldım. Amının içi menilerimle dolmuşdu çıkarma kalsın kocacığım dedi ve sarıldı . Öyle 20 dakika geçmişdiki tekrar şevişme derken bem canana seni götten sikmek istiyorum çok güzel ve beni çıldırtıyor dediğimde, bunu kocam olacak pezevenk çok istedi amamı vermezken hiç sikilmemiş götümümü vercem o na, senin onu dağıt erkegim diyerek yarragımı yalamaya başladı, öyle bir sertleşdiki artık duramaz oldum domaltarak, arkasına geçtim kalım yarragımın ucunu dayadıgımda bir çığlık atarak yandım diye haykırdı belli hiç götten sikilmemişdi, krem alarak yarragıma ve göt deliğine bolca kıremledim tekrar yarragımı göt deliğine dayadığımda yavaşca zar zor biraz geçirdim irkilerek kalçasını sallarken son bi hamle ile tamamını soktum ne o ne o kalınlık diye kalçasını bir ora bir bura sallamaya başladı onu bir yandan okşuyorum, bir yandan sırtını emiyorum. Bir müddet bekledikden sonra hareketlenme ve derken hızlanmaya başlamışdım. Canan artık zevkin bir başka dorugunda havalara uçuyor ve sen benim sahibimsim işde aradığım bu diyerek hoplamaya kıvırmaya başlamışdı canan kalçalarını yarragıma bastırıpda boşaldım kocacığım dediğinde bende götünün içine tüm menilerimi boşalttım. Canan bitkin bir halde yığıldı, götünden gelen kanı silerken kendine geldi ne oldu kocacıgım derken hala bir eli ile yarragımı sıvazlıyordu. Götü kabak çicegi gibi açılmış idi , yırtıldımı dedi evet dedim sana feda erkegim sana feda bu canan diye kalktı banyoya doğru yöneldik banyoda birbirimizi yıkarken önümde domalan canana tekrar sürtmeye başladım oda karşılık verince yarragım yine dikildi ve onu yere yatırdım gögüslerini birleştirmesini istedim arsına geçirdim, git geller ile canan bu ne ya hiç böyle bişe yaşamadım erkegim benim diyordu zevden uçuyordu, agzına boşalmak istediğimi söyleyince yarragımı agzına alarak emmeye başladı öyle bir çekiyorki içine kalın yarragım dahada kalınlaşıyordu. Ve ağzına yine boşaldım. Duşumuzu alıp giynip çıkarken uzun bir öpüşme faslı ile uğurladı. Saat 5 gibi evime gittigimde telefonum çaldı, yarın ne yapacagımı sordu seni sikecem diyince sik kocacıgım sik dedi 15 gün boyunca her gece saat sabaha karşı 5 de evinden çıkıyordum 15 gün sonra kocası olacak geyik geldi ama haftada 1 yine canan kocalık yapıyorum. şuan 3 aylık hamile olan canana gerçek koca olmuşdum. CANGO!

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder