16 Mayıs 2013 Perşembe

Yolculuk yaparken arkamda oturan kiz erkek sevisti

Merhabalar ben istanbuldan umut 27 yaşındayım bu yaşıma kadar ilk defa böyle harika bir am siktim inanamıyorum hala 28.08.2004 günü arabamla havaalanına yaklaşmıştım ki yanyolda bir duruyordu çok çekingendi durudm ve arabaya bindi iç hatlara gideceğini söyledi ve elbette dedim yanıma oturmuştu harika bacakları vardı gözlerimi alamıyordum birden telefon geldi uçağının 1 saat rötarlı geleceğini öğrendi acele etmememi söyledi birşeyler içelimmi dedim kabul etti havaalanında cafeye girdik kendini anlattı bana dul olduğunu söyledi bende bekar olduğumu söyledim konuştuk ben alttan bacaklarına elimi değdirmeye başladım tepki yoktu tatköyde evi olduğunu söyledi gidelimmi dedi tabi dedim ve evine gittik kapıdan içeri girer girmez şaşırdım beni kapıya dayadı öyle öpmeye başladı ki inanamadım hemen yere eğildi fermuarımı açtı ve sikimi çıkardı hemen emmeye başladı harika vakumluyordu mükemmeldi. Bunlar o kadar çabuk olduki inanamadım sonra üzerini çıkardı göğüsleri mükemmeldi sikimi göğüslerinin arasına koydu göğüslerini siktiriyordu bana ve ilk postayı orada attım göğüslerine boşaldım onun seni istiyorum 4 aydır sevişmedim dedi azmıştı seninim dedi ve bana bıraktı herşeyi onu yerden kaldırdım yatak odasına gittik ve yatağa yatırdım etek herşey üzerindeydi önce öpmeye başladım. Dudaklarından yavaş yavaş aşağı iniyordum elimde bacaklarını okşuyordu baldırlarını sıkıyodum ellerimle sütyenini çıkardım ve göğüslerinin ucunu dillemeye başladım elimde amında geziyordu ıslanmıştı sadece ufak inleme sesi vardı ıh ıh ıh diye eteğini çıkardım kilodunu sıyırdım ve başımı amına dayadım dilimle etrafını yalıyordum oda eliyle göğüs uçlarını sıkıyordu ve dilimi amına soktum ohhhhhhhhh diye bağırdı sikim taş gibi olmuştu tekrar o anda sok artık istiyorum dedi ve ayağa kalktım onu yatağın ucuna kadar çektim ve bacaklarını iki yana araladım sikimi eline aldı ve kendisi sokmak istediğini söyledi ve sokmuştu ben böyle dar bir am hiç sikmemiştim yanıyordu içi sikim amının dibine kadar girmişti elimle ağzını kapadım gözlerinden yaş geliyordu hızlı hızlı vurmaya başladım boşalacaktım hemen çıkardım ve pozisyon değiştirdim onu üzerime çıkardım üzerime oturdu zıplıyordu göğüsleri sallanıyordu üzerime kapandı göğüslerini dilimle yalıyordum inanılmazdı ben böyle sikişmemiştim içine boşalmamı istedi hemen yatağa tekrar yatırdım bacaklarını omuzuma aldım ve amına girdim tekrar 5-6 vuruştan sonra öyle boşaldım ki amı sanki sikimi vakumluyordu pompa gibi çekiyordu herşeyimi içine boşalttım zevk çığlıkları atıyordu ve sonra toparlandık yıkandık sırayla hemen arabaya bindik uçağı gelecekti bana telini verdi aradım yurt dışındaydı

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder